Kalite Politikamız
GraTas Solutions, gelişen ve güncel teknolojileri kullanarak, müşteri memnuniyetini en üst düzeyde tutmayı; müşteri geri bildirimlerini etkin bir şekilde yönetmeyi hedeflemektedir.
Bu hedef doğrultusunda Kalite Politikası esaslarımız;
- Yazılım projeleri, Tasarım ve Danışmanlık hizmetlerinde müşteri odaklı çözümler geliştirmek ve desteklemek,
- Müşteriler ve Tedarikçiler ile uzun soluklu iş ortaklıkları geliştirmek.
- İş süreçlerini, iç değerlendirme prosedürleri ile gözden geçirerek, performansımızı geliştirecek yaklaşımlar belirlemek,
- Çalışanlarımıza en iyi çalışma ortamını sağlayarak, müşteri memnuniyetine giden yolda çalışan mutluluğu ve memnuniyetini arttırmak, sürekli gelişme ve eğitimlerini desteklemek,
yönünde faaliyetlerimizi sürdürerek, teknoloji sektöründe önemli pozisyonda yer almak için tüm gücümüzle çalışırız.