Google İşletme Sürümü, ekibinizin ve sizin, istediğiniz yerden ve cihazdan bağlantı kurarak çalışmanıza yardımcı olan bulut tabanlı bir verimlilik paketidir. Kurulumu, kullanımı ve yönetimi kolaydır. Daha etkili bir şekilde çalışmanıza ve gerçekten önem teşkil eden konulara odaklanmanıza olanak tanır.
Nerede olursanız olun bağlantıda kalın
Google Apps'ta tüm çalışmalarınız otomatik olarak bulutta kaydedilir. Dünyanın neresinde ve hangi cihazı kullanıyor olursanız olun e-postalarınıza, takviminize, dokümanlarınıza ve sitelerinize erişiminiz vardır ve güvenle çalışabilirsiniz.
İşletmeniz açısından bu, tüm çalışanlarınızın ve birlikte iş yaptığınız herkesin İnternet bağlantılı tüm cihazlardan ve her yerden verimli olabileceği anlamına gelir.
Google arama sonuçları sayfasının organik arama sonuçları ve genellikle ödemeli reklamlar ("Sponsorlu Bağlantılar" başlığı altında gösterilir) içerdiğini unutmayın. Google ile reklam vermenizin, sitenizin arama sonuçlarımızdaki durumu üzerinde hiçbir etkisi olmaz. Google, ücret karşılığı siteleri arama sonuçlarımıza eklemez veya sitelerin sıralamasını değiştirmez. Organik arama sonuçlarımızda gösterilmenin maliyeti sıfırdır.
İşlerin daha hızlı yürümesini sağlayın
Google Apps; faturalandırma, bütçeleme, planlama vb. günlük görevlerin kolaylaştırılmasına yardımcı olabilir. Google Drive'da bir fatura şablonu oluşturabilir, tek bir e-tabloyu paylaşarak bütçenizi dengeleyebilir veya Google Takvim'in ekibiniz için toplantı zamanları önermesine izin verebilirsiniz. Zaman kaybettiren bu engelleri ortadan kaldıran Google Apps, gerçekten önemli işler üzerinde çalışabilmeniz için size zaman yaratır.
Google İşletme Sürümüne dahil hizmetler
Gmail
Nerede çalışıyor olursanız olun e-posta gönderin
Gmail, veri bağlantısı bulunan herhangi bir bilgisayarda veya mobil cihazda çalışır ve çevrimdışı destek, bağlantınız olmadığında dahi çalışmaya devam etmenize olanak tanır. İster masanızda, ister toplantıda veya uçakta olun, e-postalarınız oradadır.
Hızlı çalışın, zamandan tasarruf edin
Gmail, verimliliğinizi artırmak için tasarlanmıştır. Google Apps'ta paylaşılan 30 GB'lık depolama alanı ve daha fazla depolama alanı satın alma seçeneği, hiçbir şeyi silmek zorunda kalmayacağınız anlamına gelir. Güçlü arama ile aradığınız her şeyi bulabilir; etiketler ve filtreler ile düzenli bir şekilde çalışabilirsiniz.
Kullanıcılarla bağlantı kurun
Gelen kutunuz yalnızca iletilerle ilgili bir yer değildir, aynı zamanda kullanıcılarla da ilgilidir. Metin sohbeti, sesli ve görüntülü sohbet, çevrimiçi kullanıcıları görmenize ve hemen bağlanmanıza olanak tanır. Her e-postanın yanında kişilerinizin profil fotoğraflarını, en güncel bilgilerini ve paylaşılan dokümanlarını görün.
Takvim
Düzenli olun ve zaman planınızın dışına çıkmayın
Google Takvim ile gününüzü düzenleyin ve telefonunuzda veya gelen kutunuzda etkinlik hatırlatıcıları edinin. Toplantınız başladığında uygun materyallerin elinizde bulunması için etkinliğinize dosya veya doküman ekleyin.
Ekibinizle zaman ayarlayın
Takvim paylaşımı, birlikte çalıştığınız kullanıcılarla zaman ayarlamanızı kolaylaştırır ve akıllı planlama özelliği, herkese uygun toplantı zamanları önerir.
Takvimleri web üzerinde yayınlayın
Bir etkinlik takvimi oluşturun ve onu web sitenize ekleyin; müşterilerin kendileri için en uygun zamanı seçebilmesi için toplantı aralıkları oluşturun.
Google Drive
Dosyalarınıza her yerden erişin
Google Drive, çalışmalarınıza Mac'te, PC'de, mobil cihazlarınızda ve Web üzerinde, istediğiniz yerden erişmenizi sağlar. Bilgisayarınızdaki dosyaları bulutla senkronize etmek için Mac'inize veya PC'nize Google Drive'ı indirmeniz yeterlidir. Bir cihazda bir dosyayı güncellediğinizde değişiklikler otomatik olarak Google Drive'a ve diğer cihazınıza kaydedilir. Böylece, ihtiyaç duyduğunuz her yerde dosyalarınızın en güncel sürümüne sahip olursunuz.
Farklı ofis yazılımlarına ücret ödemeden, platform bağımsız ofis yazılımlarına ek ücret ödemeden sahip olun. Google Drive aşağıdaki yazılımları kullanımınıza sunar;
- Google Dokümanlar
Resimler, tablolar, denklemler, çizimler, bağlantılar ve daha fazlası ile zengin dokümanlar oluşturun. Sosyal yorumlarla girdi toplayın ve geri bildirimleri yönetin.
- Google E-Tablolar
Güçlü e-tablo düzenleyicimizle listeleri saklayın ve paylaşın, projeleri izleyin, verileri analiz edin ve sonuçları takip edin. Verilerinize ilişkin yeni bakış açıları edinmek için gelişmiş formüller, gömülü grafikler, filtreler ve pivot tablolar gibi araçları kullanın.
- Sunular
Gömülü videolar, animasyonlar ve dinamik slayt geçişleri gibi özellikleri destekleyen sunu düzenleyicimizle mükemmel slaytlar oluşturun. Herkesin görüntüleyebilmesi veya gizli olarak paylaşabilmesi için sunularınızı web üzerinde yayınlayın.